سه گروهی که باید وام مسکن را در صدر اولویت ها دریافت نمایند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 24 تير 1396
بازدید : 156
نویسنده : omid

به گزارش وبلاگ طراحی نوین ساختمان های لوکس تهران

وام مسکن و تسهیلات ملکی بایستی به فراخور نیاز افراد جامعه و متقاضیان خرید مسکن در اختیار آنان قرار بگیرد. اولویت دریافت کنندگان تسهیلات مسکن باید با توجه به آمار و ارقام موجود در بازار مسکن بررسی شود. ایجاد فضای مناسب برای تامین مسکن و تهیه ملک مسکونی اقشار کم درآمد جامعه باید مورد توجه قرار بگیرد تا رضایتمندی بیشتری در بازار مسکن ایجاد شود.

سه گروهی که باید وام مسکن را در صدر اولویت ها دریافت نمایند عبارتند از: خانه اولی ها، ساکنان بافت فرسوده، حاشیه نشینان و کسانی که در واحدهای مسکونی حاشیه شهر مستقر هستند، در اولویت اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای تهیه و خریدارای ملک مسکونی می باشند و در این راستا باید به این سه گروه توجه خاص شود.

خبرگزاری مهر از جزئیات بیشتر در این مراسم می گوید و به واحدهای مسکونی مسکن روستایی اشاره می کند و به نقل از عباس آخوندی می نویسد: در روستاهای ایران رشد منفی 73 درصد را شاهد هستیم. علیرغم هزینه کرد چند هزار میلیارد تومانی در روستاها، ماندگار در روستاها و تهیه ملک مسکونی روستایی و خانه روستایی منفی بوده است.

تعداد واحدهای مسکونی در ایران در سال 90 تعداد 21.5 میلیون واحد مسکونی و ملک مسکونی بوه است. در سال 95 تعداد املاک مسکونی و آپارتمان های مسکونی در ایران به 25 میلیون و 400 هزار واحد مسکونی رسیده است.

در ظاهر وضعیت مسکن و خرید و فروش واحدهای مسکونی و املاک مسکونی و بازار ملک مسکونی خوب است و برای هر خانوار ایرانی بیش از 1 واحد مسکونی و آپارتمان مسکونی وجود دارد. اما با توجه به آمار خانه های خالی در کشور و تعداد آپارتمان مسکونی بدون سکنه، مشخص می شود اوضاع چندان مطلوب نیست و حجم زیادی از سرمایه کشور در آپارتمان های فاقد متقاضی خرید انباشته شده است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com